versión accesible aviso legal axuda
briondixitalaxua á navegacion
banner
menus
Data: Xoves, 24 de Novembro do 2017
     

novas

 

FOTO

Ocaña plasma el paisaje brionés en las 94 fotos de Brion, Bretemas Luzadas

[02/05/2007]

TIERRAS DE SANTIAGO | 02/05/2007

Freixanes y Buján arroparon al artista en la presentación de su libro-catálogo
El artista brionés Luis Alonso Ocaña ha querido plasmar el bello paisaje de su municipio en Brétemas Luzadas, un libro-catálogo que recoge en 94 imágenes la magia paisajística y lumínica de Brión. El acto de presentación se celebró en el centro social polivalente y contó con la presencia de dos reconocidos escritores, Víctor Freixanes y Daniel Buján, que junto al alcalde, José Luis García, quisieron con su presencia arropar al artista. Durante la presentación, Alonso explicó que Brétemas Luzadas responde "á lectura dos vellos poetas galegos, como Rosalía de Castro, quen empregaba con frecuencia o termo brétemas".
Al autor, que dice no ser un buen retratista, le gustan más "as paisaxes que a arquitectura", se trata de un proyecto inacabado "xa que penso seguir experimentando e investigando visualmente con Brión ... Quero que a xente aprenda a valorar o próximo".
José Luis García expresó su deseo de que "os pobos sigan coidando con agarimo as súas paisaxes, para que o día de mañá, cando xurda outra Ocaña, se poidan crear imaxes de tanta calidade" 



enlace a tierras de santiago

 

Comentarios


Escribe aquí os seus comentarios. Para facelo é necesario estar rexistrado. Se non o estás:



       
Alias:
Clave:
Título:
Comentario  
 
 
 
briondixital.org non se fai responsable das opinións dos lectores e eliminará os comentarios que considere ofensivos ou vulneren a legalidade.
 

 

[ VOLVER ]

(c)
correo privado webmail mapa web paxina de inicio engadir a favoritos concello de brion infobrion Xunta - innovacion