versión accesible aviso legal axuda
briondixitalaxua á navegacion
banner
menus
Data: , 22 de Novembro do 2017
     

novas

 

FOTO

Brión completará en 2 años el servicio de agua

[19/02/2008]

La red estará en las 106 aldeas. Boqueixón renueva su gestión directa del saneamiento.
El Concello de Brión completará el 100% del abastecimiento y saneamiento del municipio. El presidente de la Xunta, Pérez Touriño, se comprometió, según explicó el alcalde, Xosé Luis García, a que "todas e cada unha das 106 aldeas" dispongan de estos servicios básicos "nun prazo máximo de dous anos".
Actualmente, y de acuerdo con las estimaciones del propio Concello, el 95% de los brioneses tienen ya garantizado el suministro de agua y el alcantarillado. "Cando estén feitas as obras -las últimas aprobadas por el Consello de la Xunta-, quedarán aldeas illadas sen estes servizos, pero o presidente da Xunta comprometeuse a dotalas dos sistemas precisos para que nun prazo de dous anos sexamos o primeiro concello de Galicia en ter o 100% da súa poboación con servizo de abastecemento e saneamento de augas", asegura García.

Concurso desierto
En el caso de Boqueixón, el Concello declaró desierto el concurso de mantenimiento de las redes de saneamiento. La oferta de la única empresa que se presentó a la convocatoria, Espina y Delfín, suponía un aumento considerable de los costes y no aportaba mayores ventajas técnicas en la propia red.
Por tanto, el Ayuntamiento decidió continuar gestionando de modo directo el servicio, lo que supone controlar y limpiar semanalmente las depuradoras y analizar su funcionamiento. 



Enlace a El Correo Gallego

 

Comentarios


Escribe aquí os seus comentarios. Para facelo é necesario estar rexistrado. Se non o estás:



       
Alias:
Clave:
Título:
Comentario  
 
 
 
briondixital.org non se fai responsable das opinións dos lectores e eliminará os comentarios que considere ofensivos ou vulneren a legalidade.
 

 

[ VOLVER ]

(c)
correo privado webmail mapa web paxina de inicio engadir a favoritos concello de brion infobrion Xunta - innovacion