versión accesible aviso legal axuda
briondixitalaxua á navegacion
banner
menus
Data: Sábado, 18 de Novembro do 2017
     

novas

 

FOTO

Santiago presta durante seis meses un coche de su policía local al Ayuntamiento de Brión

[29/01/2008]

La policía local de Brión comenzará a funcionar con un vehículo prestado de su homóloga compostelana. El también municipio de la mancomunidad de Santiago contará con este cuerpo de seguridad a partir de febrero y mientras no reciba un coche de la Xunta patrullará con uno prestado por el ayuntamiento capitalino. Compostela ha decidido cederle uno de su flota durante seis meses, según aprobó ayer la Xunta de Goberno. No se trata de una petición habitual, según reconoció su portavoz, el nacionalista Néstor Rego, pero «o Concello pode prescindir dese vehículo durante ese tempo» e facilitar a Brión la implantación de su servicio, cuya prestación le es ahora obligatoria, al superar los 5.000 habitantes. Se trata de un préstamo «dentro das relacións de boa vecindade entre dous concellos da comarca e da mancomunidade», dice Rego.
Según la edil de Seguridade Cidadá, la socialista Marta Álvarez-Santullano, ese vehículo «é prescindible para nós durante uns meses». Se trata de una unidad que el Concello suele tener de reserva para cuando falla alguna de las que tiene habitualmente en uso. 



Enlace a La Voz de Galicia

 

Comentarios


Escribe aquí os seus comentarios. Para facelo é necesario estar rexistrado. Se non o estás:



       
Alias:
Clave:
Título:
Comentario  
 
 
 
briondixital.org non se fai responsable das opinións dos lectores e eliminará os comentarios que considere ofensivos ou vulneren a legalidade.
 

 

[ VOLVER ]

(c)
correo privado webmail mapa web paxina de inicio engadir a favoritos concello de brion infobrion Xunta - innovacion