versión accesible aviso legal axuda
briondixitalaxua á navegacion
banner
menus
Data: Luns, 20 de Novembro do 2017
     

novas

 

FOTO

Un seminario formará a quince personas como auxiliares de ayuda a domicilio

[18/09/2007]

La voz de Galicia

La asociación de mulleres Xuntanza, en colaboración con el Concello de Brión, la Xunta de Galicia y el Fondo Social Europeo, organiza un curso de formación profesional de auxiliar de ayuda a domicilio. La actividad comenzará en octubre y finalizará en marzo. Entonces se habrán completado sus 445 horas de duración. Hay sólo quince plazas. Los interesados en participar deberán inscribirse en las oficinas del Centro Social Polivalente, en la avenida de Santa Minia 46 (Pedrouzos) o bien a través del teléfono 981 509 010. El plazo acaba el próximo viernes 28 de septiembre.

Los alumnos aprenderán a asistir a personas dependientes tanto en los ámbitos físico, psíquico y social, como en cuestiones de higiene, alimentación y cuestiones administrativas. Este curso se suma a los otros cuatro que ya había ofrecido el Concello de Brión: mecanografía, informática, micología e inglés. 



Enlace a La Voz de Galicia

 

Comentarios


Escribe aquí os seus comentarios. Para facelo é necesario estar rexistrado. Se non o estás:



       
Alias:
Clave:
Título:
Comentario  
 
 
 
briondixital.org non se fai responsable das opinións dos lectores e eliminará os comentarios que considere ofensivos ou vulneren a legalidade.
 

 

[ VOLVER ]

(c)
correo privado webmail mapa web paxina de inicio engadir a favoritos concello de brion infobrion Xunta - innovacion